najib Oh najib, Terlalu Banyak Makan Keju Sehingga Janggal Makan Belacan

| comments (1)


Najib canang dia popular, sana sini rakyat sokong dia.

Kalau utusan dan TV3 hari-hari memuji najib, konon najib ini pemimpin berjiwa rakyat, senang untuk didekati. mendengar rintihan rakyat... kah..kah..kah.

Itu yang TV3 suku dengan utusan cerita, kita dah tau surat khabar selalu kene saman dan stesyen TV pembantai pakatan rakyat itu milik umno.

Apa yang diceritakan TV3 dan utusan sebenarnya taks ama dengan rialiti sebenar.

Cuba tengok gambar dibawah.



Ya, gambar najib makan dekat warung, anak orang bangsawan ni cuba "menyelami kehidupan rakyat" makan di warung tepi jalan.bezanya anak bangsawan ini poket tebal, makan di warung cuma suka-suka, tak macam kebanyakkan orang makan diwarung kerana murah ( itupun ambik lauk bajet-bajet ).

"tukanglawan" tak tau la utusan dan TV3 siar tak gambar tu, kalau siar mesti kata rakyat teruja bertemu najib, berpuluh ribu rakyat bersalaman dengan najib, dan sebagai tanda penghargaan, najib belanja semua orang di gerai tu. kalau keluar la.. ( bodek mesti mau lebih )

Tapi hakikatnya, seperti yang dah disiarkan oleh sahabat blogger, tak ada siapa pun menghiraukan si isteri rosmah nei, tak ada siapa mahu menyibuk dekat najib nei, yang ada cuma pengawal peribadi yang dok jaga rosmah.

Tengok la gambar di bawah.







Orang ramai yang makan tak pedulikan pun najib, bagi mereka sepinggan nasi dengan harga yang murah lebih mengujakan berbanding najib si anak bangsawan.

Kah..kah..kah.. najib -najib, anak orang melayu yang makan keju memang janggal cikit bila makan belacan.. maksudnya, orang yang tidak melalui kehidupan biasa rakyat, memang susah mahu tunjuk " memahami" sanubari rakyat biasa. golongan kelas atasan tetap kelas atasan





  Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
17 Disember 2012 pada 4:16 PTG

najib, anak orang melayu yang makan keju memang janggal cikit bila makan belacan...HAHA..aku suka statement ni...

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit