Kena Baca!!! AES Konon Untuk Keselamatan, Yang Ini Apa Cerita?

| comments

Sibuklah canang kononnya pemasangan AES oleh Syarikat kroni anak pemimpin besar Johor bertujuan untuk kurangkan kemalangan, kononnya lepas pasang maka berkuranganlah kes kemalangan.


Semua itu temberang, kan lebih mudah jika terus terang, kata saja pasang AES untuk kikis duit rakyat. itu belum pilihanraya lagi, belum habis duit umno ( mungkin duit rakyat) digunakan untuk kempen menangkan umno, 

Kalau dah menang agaknya segala cara digunakan untuk terus memiskinkan wang rakyat, maka kalau umno berkuasa lagi sekali tarif elektrik akan naik, tarif air akan naik, segala benda dan bahan akan naik, tak berbaloi dengan rasuah politik RM500 yang diberi tu.

Bercakap pasal AES, korang percaya ke AES tu untuk kurangkan kemalangan, dimana agensi penguat kuasa?, kalau kita cakap agensi penguat kuasa tak berapa berfungsi ( selain saman menyaman ) ada yang marah, tapi gambar dekat bawah nei ceritakan apa sebenarnya yang terjadi.

Sistem penguatkuasaan sangat lemah. bagaimana lori dengan muatan tak logik akan begini boleh sewenangnya berada dijalan raya?.. suap bawah meja ke?.

Ini bukan main-main, bayangkan kalau lori ini terbabas?, mana lebih bahaya kereta kancil bergerak selaju 70km/j atu lori dengan muatan berlebihan nei... buat apa sebenarnya AES kalau lori macam ini tinggi boleh sewenangnya berkeliaran.







Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....



AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit