Panas!!!, BanglaYang Terlampau.

| comments (1)

Bangla dulu masuk kat malaysia sebab nak bagi kerja dekat stesyen minyak, walaupun hanya tau sebut baru lama, hijau merah, tapi bangla nei jadi keutamaan, sampai remaja zaman tu terpaksa cari kerja lain.

Malah ada satu ketika mat bangla nei jadi kegilaan, walaupun muka tak ada sikit pun macam shah ruk khan, tapi ramai anak gadis terutama melayu jadi bodoh.

Sekarang mat bangla nei dah melampau, sudah beranai bikin negara ni macam mak bapak diorang yang punya, kalau puak umno bangla, dan indo ni diorang jaga sangat, walaupun diorang tak suka orang cina dan india, sampai perlekeh kawan-kawan cina dan india yang lahir di negara nei.



Ni bangla lahir bukan dekat negara nei,, bangla dua ekor ni dah dapat MyKad ke apa?, layak mengundi ke bangla nei, sampai nak perlekeh pemimpin pakatan rakyat?

Ingat nanti masa PRU, sediakan satu sangkar besar, kalau jumpa bangla ke, indon ke nepal ke, vitnam ke nak mengundi, tangkap lepas tu sumbat dalam sangkar tu jadikan tatapan umum,

Bangla ke indon ke, nepal ke vitnam ke takde hak nak mengundi, diorang ni tak lahir dekat negara nei.

So bangla 2 ekor ni memang "idiots, " lu sapa nak kutuk pemimpin pakatan rakyat nei.

Negara ni dah bercampur aduk, bangla , nepal vietnam, indon dah hidup selesa kat negara nei, semua sebab umno, masalah pendatang tanpa izin ni dari dulu tak pernah selesai.

Sebab apa?, sebab menteri dalam negeri tido.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 

 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

Hj Najib Bini Rosmah
27 November 2012 pada 1:59 PTG

Haram jadah .... SPR
Haram jadah .... JPN
Haram jadah .... KDN
Haram jadah .... UMNO

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit