Beranikah Najib Kecam Israel ?

| comments (1)


TAHUKAH ANDA APA PENDAPAT PM KESAYANGAN MELAYU UMNO TENTANG ISU PALESTIN ?

beliau berkata bahawa : "Malaysia bimbang dengan perkembangan keganasan yang tercetus di Gaza.


Kami menggesa kedua-dua pihak yang terlibat supaya menghentikan segala aktiviti keganasan tersebut agar tidak ada lagi nyawa orang awam terkorban.


Aktiviti keganasan ini sekali gus menunjukkan betapa perlunya proses perdamaian di Asia Barat. Untuk itu, kami juga menggesa campur tangan daripada kuasa besar dunia bagi menjamin keamanan di wilayah tersebut."




______________________________________________________


NAK JAGA HATI SEKUTU MEREKA SI APCO MILIK YAHUDI TU TERPAKSA LAH NAJIB ALTANTUYA KATA TINDAKAN PEJUANG PALESTIN MEMPERTAHAN TANAHAIR MEREKA DARI TERUS DICEROBOH SEBAGAI AKTIVITI KEGANASAN.

NAJIB TAK TAHU KE, BILA RAKYAT PALESTIN PERTAHANKAN TANAH AIR MEREKA IA DIKIRA JIHAD.

TAK PAYAH LAH NAJIB PURAK-PURAK BIMBANG,NAK KATA NAJIB NI PRO PALESTIN ENTAHLAH, BUKANKAH PEMIMPIN UMNO NI LEBIH RAPAT DENGAN PEMIMPIN ZIONIS, KALAU TIDAK TAKLAH ZAHID HAMIDI BERTEMU MENTERI PERTAHANAN ISRAEL, TAK PULAK PELOBI ISRAEL DIBAYAR UNTUK NAIKKAN IMEJ PEMIMPIN UMNO DIMATA PRESIDEN AMERIKA, DAN TAKKAN LA SYARIKAT MILIK ORANG YAHUDI DIBAYAR UNTUK PASTIKAN UMNO TERUS BERKUASA.

lOGO 1 MALAYSIA PUN SAMA MACAM LOGO 1 ISRAEL, CAMNE TU.. KAH..KAH..KAH, CUBA SELAK-SELAK BALIK POSTING LAMA TUKANGLAWAN, KITA TENGOK PEMIMPIN MANA YANG RAPAT SANGAT DENGAN YAHUDI.
Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

19 November 2012 pada 11:50 PTG

wakaka... terbaik bro..

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit