Kenapa Orang Umno Masih Mahu Sokong Penghina Islam?

| comments

Kenapa orang umno masih mahu sokong be-end, padahal dalam parti timbang itu sudah jelas-jelas ada sebuah parti yang terang-terangan menghina hukum ALLAH.

Makanya bila ada puak yang menyokong puak-puak yang begini, terang-teranglah kita juga bersengkongkol dengan mereka.

Tak gunalah orang umno kalau nak bercerita soal bangsa, padalah agama itu martabatnya lebih tinggi dari bangsa. tak guna la memperjuang bangsa melayu, padahal soal agama mereka akur dan boleh tolak ansur pada sekutu mereka.. MCA.

Inilah yang dijaja oleh makcik-makcik pencinta lembu NFC, mereka akan jaja cerita pasal bangsa, padahal sekutu mereka bukan setakat rasis, tapi juga penghina agama Islam tegar.

Mereka menghentam DAP, padalah kerajaan pulau pinang DAP itu beri bantuan kepada sekolah AGAMA tanpa berbeza fahaman AGAMA, kerana ketua menteri Pulau Pinang bukan umno itu percaya rakyat yang baik datangnya dari rakyat yang patuh pada Agama, jadi sistem pembelajaran Agama Islam dibantu walaupun dia bukan seorang islam.

Presiden MCA yang seringkali menghina islam itu pula bukan setakat memperbodohkan orang melayu, malah menghina agama orang melayu yang kebanyakkanya Islam, walaupun sekarang orang melayu ada juga yang sudah tidak Islam.

Pun begitu masih ada yang sayang, masih ada orang melayu yang mahu bela, dan lebih malangnya orang melayu itu adalah orang melayu yang ketinggalan zaman, kerana hanya bergantung kepada sumber berita TV dan surat khabar yang tidak sesekali mahu siarkan penghinaan raja porno ini terhadap hukum ciptaan tuhan.

Bagi mereka MCA itu umno, MIC juga umno, dulu kini dan selamanya mereka cinta pada dacing, pahala zaman moden ini orang sudah pakai timbang digital yang lebih tepat dan betul timbangannya berbanding dacing yang sudah kuno dan usang itu.



 


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit