Demi Persahabatan, Najib Takut Dengan Pelakon Porno.

| comments

Najib yang sering mengelak untuk terima cabaran debat, bukan setakat takut dengan Anwar saja rupanya, seorang lagi pemimpin yang juga ditakuti najib ialah presiden MCA  yang mengemparkan negara dengan video sex dihotel, sesetengah orang memanggilnya chua soi lek, ada juga yang memanggilnya chua sex lek.

Bila presiden parti "khas" untuk orang cina itu memperlekeh hudud, najib diam membisu, dalam kes presiden mca itu meracau-meracau dan cuba menjadi hero kartun apabila mengeluarkan kenyataan mendakwa 1.2 juta rakyat akan hilang pekerjaan jika hukum hudud dilaksanakan, pun najib tak mahu ulas.

Nampak sangat lemahnya si najib nei, tidak langsung tegas sampai pemimpin parti kononnya pembela melayu itu sanggup membiarkan agama Islam dipermain-mainkan dan dihina-hina oleh sekutu sendiri.

Cuba kenyataan itu dikeluarkan oleh orang DAP, sudah pasti agaknya jadi perang besar, najib sendiri akan turun jadi panglima, walaupun duduk dibarisan paling belakang.

Oleh sebab ada pemimpin macam ni lah jangan menyesal satu hari nanti agama Islam akan dipijak-pijak dan dihina-hina di negara ni.

mana tidaknya lepas ini pemimpin mana pun boleh hina Islam, asalkan saja mahu bersekongkol dengan Be end tak apa, media takkan bising, dan najib pun takkan komen, isu bangsa lebih penting buat orang umno berbanding isu Agama Islam agaknya. 

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit