Jumlah Dislike Video Najib Sehingga Tengah Malam Adalah

| comments (2)

Sekarang semua orang tahu najib bukan sahaja takut untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim, malah sanggup ponteng perbahasan belanjawan di kabinet hari tu.

Bijaknya najib ialah bila semua menteri kabinet diajak tak datang, kadar "pengecutan" najib tu tak la nampak sangat sebab semua menteri kabinet tak datang. jadi takla nampak najib sorang je yang "pengecut".

Kita dah tahu selagi najib ni jadi pm dia takkan berani nak debat sebab najib kompirm akan demam. yang kita tahu najib akan cuba jadi "hero" bila depan rakyat je. dan kita juga dah tahu najib akan tutup segera kelemahan dia supaya dia boleh rasa kononnya dia tu "hero", sebab tu  video google hangout #tanyanajib yang sepatutnya dipaparkan di youtube diprivate. ( baca sini )

Sebab terlalu banyak Dislike ( tidak suka) berbanding yang Like ( suka), dan komen-komen pulak banyak yang buat najib boleh letak jawatan presiden umno kalau dia sendiri baca satu persatu.

Nak tau berapa banyak sebenarnya tak suka dengan Video najib tu ( rasanya bukan tak suka video, tapi benci tgk najib gamaknya.) saksikan dibawah, ini boleh jadi kayu ukur betapa najib ni memang "tak disukai" ramai.


 
Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

5 Oktober 2012 pada 7:00 PG

fuh ramainya 'suka' najibur ;)

jati phg
22 Oktober 2012 pada 2:56 PTG

brambus la ke mongolia mr bean

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit