Najib Merayu Diberi Peluang Lagi, Kenapa?

| comments

Wah, sebelum ini bukan main lagi si najib ni dengan "riak"nya kata sokongan bertambah padu terhadap BN, sampaikan dengan angkuhnya kata tak sabar-sabar nak bubar parlimen dan buat pilihanraya. 

 Betul ke yakin sangat boleh menang nei, kenapa nampak gayanya sedang ketakutan? 

Kali ni kenapa pulak "tukanglawan" baca di malaysiakini seolah-olah najib merayu supaya BN dipilih sepenggal lagi?, sudah tau nak kalah ke?   

  
Sudah - sudahlah tu, BN dan umno sudah teruk membelas negara ini, pemimpin bukan lagi jadi pembela rakyat, tetapi mencari-cari lubuk wang untuk hidup mewah.

Untuk Undi BN sekali lagi dan biarkan mereka terus menjarah negara ini, tak mungkin sama sekali. kali ini Umno dan BN akan dikuburkan.




 
Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit