Karenah, Najib dan Rosmah Dalam Rumah Terbuka Untuk Menteri Sahaja.

| comments

Video ini mampu menarik minat remaja-remaja yang tak berfikir panjang, lebih-lebih lagi yang meminati K-Pop dan Gangnam, mungkin selepas mereka melihat video ini mereka akan beranggapan Najib dan rosmah ni very "cool"

Video ini dirakamkan dalam sebuah majlis majlis sambutan golongan VVIP atau golongan elit sahaja, yang kebanyakkan hadir adalah menteri atau isteri menteri.



Pada awal video clip ini kita dapat lihat rosmah begitu enjoy dengan lagu remaja-remaja zaman kini, mungkin rosmah merasakan dia masih muda remaja, agak menkagumkan rosmah masih punya masa mendengar lagu-lagu hits remaja zaman kini padahal beliau ialah seorang FLOS yang sudah tentu sibuk sepanjang masa.

Kemudian najib dan beberapa VIP termasuk pencipta lagu "janji dicapati" sibuk berjogek mix ala gamnam + K-pop + rap + dangdut, dalam masa yang sama beberapa orang lain kelihatan amat "enjoy" sekali menari dan kelihatan punya pengalaman luas menari, mungkin mereka jurutari.. tidak ketinggalan mamat berbaju biru yang terjerit - jerit macam kera tersedak cili... dari awal sampai akhir.

Nah, masa yang ditunggu-tunggu rosmah tiba, rosmah mendendangkan kembali lagu hits yang dibawakan oleh penyanyi "ulam muda" "tukanglawan" tak tahu sape nama penyanyi tu tapi kelihatan rosmah begitu tertarik dengan lagu ini sehingga memanggil "ulam muda " itu untuk naik semula ke pentas dan "BERDUET" dengannya... rosmah begitu enjoy sekali.

Najib yang terpesona dengan kehebatan rosmah itu tidak akan mengalah begitu saja.. Presiden persatuan melayu rasis itu mendendangkan sebuah lagu inggeris bagi menunjukkan cintanya pada bangsa melayu, tanpa disuruh najib kelihatan sangat pandai menari jika lagu yang berkumandang itu lagu inggeris, ini membuktikan najib memang melayu asli yang tebal sifat melayu nya, al-maklum la, najib belajar dan membesar di pahang, tak pernah belajar dan mendapat pendidikan di negera Inggeris.

Amacam, remaja mesti syok kan dapat PM yang sangat Cool macam ni, tak salah la nak menyanyi ke menari, yang salahnya bila perempuan menyanyi dan menari.. itu haram tak boleh, dan kalau laki pun tak tau nak halang isteri dari terjoget-joget macam mana nak tegakkan islam dalam negara... bab ni la orang umno kata umno tu pembela islam sebenar.... ..kah..kah..kah..

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit