Isu Jet, Tanda Anwar Diyakini Jadi PM

| comments

Entah mengapa puak umno nei meroyan tak tentu pasal bila Anwar ke Sabah dan Sarawak naik jet peribadi.

Ini bukan asing, Keluar dari penjara dulu pun dah ada jet peribadi dari negara Arab Ambik Anwar untuk bawak pegi operation tulang belakang.
Satu soalan nak tanya pada puak-puak umno nei, yang sibuk sangat tu kenapa, berapa duit rakyat habis kalau Anwar naik jet peribadi pun. ada pakai duit rakyat ke? ada salah guna kuasa ke sampai dapat naik jet peribadi?

Kalau tak ada.. baik diam je..

Layaklah Anwar naik jet peribadi sebagai bekas timbalan perdana menteri, dia ada ramai kawan dan penyokong sendiri, kalau "tukanglawan" ada jet pun, tak keberatan nak bagi pakai, sebab Anwar tu pemimpin yang diharapkan dapat tumbangkan BN, bukan naik jet pejuang pun, tak luak duit rakyat isi minyak, sebab semuanya ditanggung oleh rakan dia.

Suka hati la kawan dia nak bagi pakai ke apa ke, nak bagi terus pun boleh, cuma yang tak boleh, buat harta negara macam mak bapak sendiri yang punya... tu faham la siapa yang buat kan... 

Anwar bila ditanya siapa punya jet, dia kata kalau nak tau tanya pada DCA.. kenapa Anwar jawab macam tu, sebab Anwar nak kita fikir, semua benda sebenarnya direkodkan, semua benda boleh check balik, nak atau taknak je tunjuk rekod.

Lain la kalau pihak satu lagi tu, bila ada je persoalan ditimbulkan, abis semua benda pusing sana-pusing sini, contoh kes kapal selam, isunya kes kapal selam tu, lastx2 suaram yang di "spin" kononx2 itu dan ini. terus tenggelam isu kapal selam yang "melampau" harganya tu.

Sebenarnya kan, "tukanglawan" rasa puak umno ni terkena kali nei, sebenarnya dia orang tak sedar diorang dah buktikan orang dah yakin pada Anwar untuk ganti najib, bayangkan bila oranga de jet peribadi pun dah sokong Anwar, takkan pakcik kereta tiara masih pertahan umno.

Sesetengah orang bila rimas dengan umno, dia tak nak apa-apa dah , cuma dia nak rasa puas bila dapat bantu Anwar tumbangkan umno yang korup tu.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 

 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit