Budak Melayu Hina Demo Pro Rasullullah.

| comments (2)

Puak umno sebelum ni meroyan-royan bila ada seorang pemimpin bukan Islam yang memang bukan seorang melayu komen tentang demo yang ingin diadakan di depan kedutaan USA bagi membantah sebuah filem yang menghina Rasullulah. 

Kita nak cakap macam mana, dia bukan seorang islam untuk faham apa yang kita rasa, memang kita rasa terkilan, tapi atas desakan yang diberikan, pemimpin tu akhirnya mintak maaf. 

Pun begitu puak umno masih meroyan lagi, kerana mereka tak puas hati, mereka kononx2 islam sangat la, padahal dalam kes seorang pemimpin MCA parti anak beranak umno menghina hukum ALLAH tak pulak mereka bersuara. 

Tapi pernah tak dengar orang melayu suarakan rasa tak senang bila kita berhimpun bantah penghinaan nabi di depan kedutaan USA. jangan pelik jika ada melayu yang kata perbuatan itu buang masa. tengok gambar dibawah.


Malah melayu ini mempersenda tindakan umat islam membantah penghinaan terhadap Rasullullah ini dengan mengatakan barulah beriman kalau lakukan demo seperti itu setiap hari.


Persoalannya, mengapakah anak muda berkelakuan dan berfikiran seperti ini?, adakah dia seorang freetingker kerana sudah hilangkah kasih sayang pada Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W sehingga menyatakan tindakan kita ini hanya membuang masa.

Dalam kemarahan umat Islam terhadap penghinaan biadap terhadap Rasullullah, masih ada rupanya melayu biadap yang mempersenda tindakan pendemo Pro Rasullullah.
 

Link Tweeter budak nei


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

Tanpa Nama
24 September 2012 pada 5:31 PTG

Apa la mamat ni. Cakap tak serupa bikin. Tapi bro, kenapa bila Ngee Koo Ham kutuk tu, bro tak post apa2 eh? Terbukti kan yg blog ni one sided jer

24 September 2012 pada 5:55 PTG

Sila baca posting kat atas, ayat yang berbunyi

"Kita nak cakap macam mana, dia bukan seorang islam untuk faham apa yang kita rasa, memang kita rasa terkilan, tapi atas desakan yang diberikan, pemimpin tu akhirnya mintak maaf. "


Mamat ni pun melayu, dipercayai islam, dok hina org yg pro nabi kenapa... tak suka diam. jangan kata buang masa.. jangan persenda kata kalau buat tiap ari baru beriman...

kalau dia sanggup mintak maaf, takde masalah nak padam posting nei. elok benda ni bagi up cikit bagi org ada akal sikit sebelum kutukx2...

Amacam.. ok tak? kah..kah..kah.. i like



Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit