25 Gambar Himpunan Bantah Penghinaan Terhadap Rasullullah

| comments

Tukanglawan kongsikan beberapa keping gambar himpunan membantah penghinaan seorang penerbit filem terhadap sanjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.

Himpunan kali ini sangat hebat, ribuaan rakyat telah turut serta dalam himpunan tersebut bagi menyatakan bantahan terhadap kebiadapan dan penghinaan terhadap Nabi Muhammad S.A.W.

Selain Pemimpin -pemimpin Islam dari PAS dan PKR beberapa orang pemimpin bukan Islam juga hadir bagi menyatakan bantahan serta menunjukkan solidariti mereka., antaranya N. Surendran dan Tian Chua, sementara itu wakil Mahasiswa juga turut hadir dalam himpunan ini walaupun dalam kesibukan menghadapi pilihanraya kampus.


Sedikit gambar untuk tatapan.

Klik sini untuk tonton rakaman himpunan.



























 Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit