Kompilasi Air Pahang, Teruknya Negeri Najib

| comments (1)

Media umno tak habis-habis sebelum ni cuba burukkan Selangor dan Kelantan dengan isu air.

Al-maklumlah 2 negeri ni negeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat, bukan oleh kerajaan BN, kalau diperintah kerajaan BN isu air ni akan naik kejap dan diam terus seolah-olah tak wujud pun isu air.

Dengar kata najib dah luluskan gula-gula politik untuk pikat orang kelantan, lepas cuba burukkan tak jadi, umno tukar taktik konon perihatin, perihatin sebelum pilihanraya.

lepas tu kata "janji dicapati" dan mintak rakyat balas budi. kah..kah..kah..

Pahang pulak ape cite... cuba cite cikit, dengar teruk benar masalah air kat sana.










Sebelum sibuk konon nak ambik air Pahang bawak ke Selangor.. bina dulu empangan dan loji dekat Pahang la... betul-betul "janji dicapati" la.. kah..kah..kah.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

29 Ogos 2012 pada 3:32 PG

Selamat Hari raya bro.... Semoga dapat sama-sama beri info kepada rakyat. teruskan perjuangan

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit