Azwan Haji Ali Mengamuk Lagi.

| comments

Marah betul Azwan haji Ali Kali ni, semua gara-gara ibunya diperalat Umi Hafida yang bersekongkol dengan Umno bagi memfitnah Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa yang merupakan Abang kandungnya.

Ummi Hafida yang jadi taruhan umno untuk lawan Anwar dulu pernah dibuang oleh ayahnya Ali Omar, sehingga mewasiatkan melucutkan warisan zuriat Umi kerana sikap suka melawan, tidak peduli nasihat, riak, takbur, pembohong di samping penglibatannya dalam konspirasi dan pemecatan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tak tahu la bagaimana rasanya kene buang oleh ayah sendiri sehingga ayah tak mahu mengaku anak bukan setakat dunia, malah akhirat. bayangkan la sendiri macam mana ayah tak mahu mengaku anak kerana perangai buruk anaknya.

Kali ni, Azwan Haji Ali dah buang pulak ummi hafida ni, sampai dia tak mahu lagi di kaitkan dengan si ummi tu.

Jangan tanya apa-apa pasal Ummi Hafilda… Saya sudah tegaskan sebelum ini, saya tak ada sesiapa lagi. Saya hanya ada (Mohamed) Azmin dan Azman. Mereka itu saja darah daging saya,” kata Azwan Ali dalam satu temuramah.

Berat kes ummi hafida ni , dah jadi orang terbuang dah, nasib ada umno nak bela lagi.. kah..kah..kah. malang betul hidup.

Lebih malang ada yang masih percaya kata-kata orang yang dibuang keluarga.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit