SB Salah Siasat, Umno Yang Jalin Kerjasama Dengan Komunis

| comments

SB salah siasat sebenarnya, mungkin kerana desakan pemimpin tertinggi umno, polis Cawangan Khas Bukit Aman terpaksa menuduh fahaman komunis meresapi KEADILAN, PAS dan DAP.

Bukti Terbaru mendedahkan bahawa Khairy iaitu ketua pemuda umno menyatakan hasratnya mahu menubuhkan sekretariat tetap bagi mengukuhkan hubungan antara Barisan Nasional (BN) dengan Liga Pemuda Komunis China (CYLC).seperti yang disiarkan oleh Akhbar The Star pada 12 Oktober 2009.

Dalam laporan itu Khairy berkata hubungan antara BN dan parti komunis China disebabkan kedua-duanya adalah parti pemerintah dan perlu diwujudkan hubungan baik untuk kepentingan perdagangan dan pelaburan.

Malah Khairy berkata Komunis pada masa kini mengamalkan dasar terbuka dan mereka tidak lagi mengganas dalam hutan.

Nampaknya SB digelakkan oleh Rakyat, dan ini sudah bikin puak umno meroyan lagi, kita tunggu ulasan Khairy nanti.

Seperti yang "tukanglawan" katakan, SB tak perlulah rekacipta cerita, tiada apa mahu diselamatkan lagi umno yang hampir rebah tu, apa kata tumpukan lebih pada Panda Najib, entah-entah Panda najib itu merupakan perisik dari negara China. kah..kah..kah,

Mau tembak Pakatan, Terlupa fakta sejarah.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit