Video Ucaptama Anwar Di Patani Thailand

| comments (1)

Video Dibawah bukan rakaman Datuk Seri Anwar Ibrahim berada di Patani untuk berjumpa dengan pejuang JI atau Pasukan Komunis.

Perkara itu perlu jelas, kerana nanti ianya akan "dispin" oleh gerombolan umno yang memang digalakkan untuk "spin" apa saja isu untuk menakutkan rakyat, buktinya (baca sini)

Rakaman dibawah ialah ucaptama Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika dijemput ke Majlis sambutan 20 tahun Koperasi Ibnu Afan yang diadakan di selatan Thailand itu.



Yang peliknya, Najib tidak pula dijemput, nampak benar sekarang dunia lebih terarah kepada Anwar, sedangkan najib seolah-olah telah dipulaukan.

Najib hanya sibuk dengan Panda sambil berhibur dengan K-pop, jemputan dari dunia luar sangat kurang. najib tidak dilihat sebagai seorang Perdana meneteri yang berkaliber. terlalu jauh beza dengan Anwar Ibrahim sendiri, yang sering menerima jemputan dari banyak pertubuhan dan pemimpin negara luar.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
22 Julai 2012 pada 10:43 PG

Aku terfikir la kalau najib boleh berucap macam tu.... nak gak dgr najib altantuya ambik petikan Al-Quran... aku rasa dia tak reti kot....

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit