Noh Omar Tak Reti Undang - Undang ke?

| comments

Siapa yang tak kenal dengan Noh Omar, ada yang kata dia ni samseng, tak tau la pulak "tukanglawan" betul atau tak dakwaan tu, mungkin betul, mungkin juga khabar angin saja.

Noh Omar ni dilihat orang paling hebat menghentam kerajaan PR negeri selangor, apakah dia memasang angan-angan mahu jadi menteri besar Selangor nanti, kalau difikir-fikir balik , putrajaya yang sekarang bukan lagi tempat selamat untuk umno bertahan itu mungkin membuatkan noh omar cuba-cuba mahu jadi MB selangor pulak.

Masalahnya ada ke orang nak Selangor ni sudi berMB kan Noh Omar ni?, nak ke berMB kan Noh Omar yang tak reti undang-undang nei?, belum jadi MB dah suka-suka langgar undang-undang.

Noh Omar didakwa melakukan promosi dirinya dengan memasang billboard secara haram di beberapa kawasan di daerah Kuala Selangor yang memaparkan wajahnya bersama Najib Razak,

Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husin berkata, hasil semakan dilakukan didapati terdapat tujuh billboard berkaitan yang dipasang secara haram di Tanjung Karang dan Kuala Selangor yang semuanya melanggar peraturan dan tanpa kebenaran Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS)

Jika undang-undang kecil Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) pun tidak boleh dipatuhi, adakah rakyat Selangor rela menerima Noh sebagai calon Menteri Besar jika Umno-BN menang pada pilihanraya akan datang? Perdana Menteri sepatutnya berfikir 10 kali tentang perkara ini,” katanya dalam satu kenyataan media.





Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit