5 Minit Untuk Hasilkan logo Kemerdekaan 2012

| comments (3)

Memang malaysia sudah jadi hodoh, dengan politik longkang dan fitnah yang dibawakan umno ianya semakin parah bila ditambah banyak lagi benda hodoh, yang buat rakyat malu semalu-malunya.

Semua tahu duit kertas baru yang dikeluarkan kurang cantik dan terperinci berbangding duit kertas generasi yang lepas, ada yang kata macam duit Saidina dan lebih hina duit kertas baru digambarkan sangat mirip dengan wang kertas upacara keagamaan cina.

Tak cukup dengan tu lagu kemerdekaan pun sangat hodoh bunyinya, lagu yang seolah-olah puji diri sendiri itu meminta-minta rakyat balas jasa yang ditaburkan, ehhhh kerajaan berjasa atau kerajaan perlu jalankan tanggungjawabnya?

Lebih malang dan hina bila logo hari kemerdekaan dicemari dengan logo paling hodoh pernah dihasilkan, logo taraf budak tadika tu langsung tidak berkenan di mata rakyat, ini bukan cakap kosong, ini benar sehingga penyokong umno terpaksa mereka cipta logo baru untuk "cover up" kehodohan logo yang dicanangkan.

Tau tak.. logo hodoh ni dihasilkan tak sampai 5 minit pun, entah siapa yang design logo nei , terima je la hakikat logo tu sangat-sangat hodoh. kalau tak reti buat mintak yang bijak buat.

Sekian ulasan logo hodoh, jom tengok video dibawah, mungkin nampak macam tak ada apa-apa, tapi bagi "pemain" grafik, setiap kerja ada maksud tersembunyi untuk sampaikan maksud... logo "kemerdekaan" tahun ni tak ada ciri-ciri tu, logo baru ni JANJI SIAP je... kah..kah..kah.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 3 comments

28 Julai 2012 pada 11:58 PTG

mereka pandai dalam penyelewengan,kelentong & rasuah secara licik tapi bngang tahap gaban bila hal-hal begini, tambahan jika dari pakar lompat yang boleh kalahkan pelompat olympik, ABU saja penyelamat dari para pelingkup & penyamun tarbus ini semua !

29 Julai 2012 pada 1:50 PG

@Amuraria itu harus cepat, jom lingkupkan umno... lagi lama diorang perintah.. lagi bodoh rakyat jadinya.

Tanpa Nama
29 Julai 2012 pada 6:13 PTG

maruah negara dan kesucian agama tercemar kerana UMNO/BN...... sejak dulu kini selamanya..... kenapalah pakcik makcik kampung tu bangang sangat..... masih percaya pada UMNO/BN

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit