Lagi - Lagi Bekas Pegawai Kanan Masuk PAS ( masuk lagi?)

| comments

"tukanglawan" dah tak tahu nak tulis tajuk apa sebenarnya, dah beberapa kali dah gunakan tajuk yang sama, sebab ceritanya sama, bukan 2 kali,, tapi dah berkali-kali dah. dan cerita ini tidak mungkin anda dapat lihat di TV3, jadi dekat "blog tukanglawan" bolehlah kita tengok cerita yang tak keluar di TV3. 

Pernah ada orang kata, terlalu lama tengok TV3 dan baca Utusan boleh jadi gila, atau paling kurang, hilang kewarasan diri.

Ni, "tukanglawan" nak cerita ni, pasal lagi pemimpin kanan Kerajaan Masuk PAS, sokong Pakatan Rakyat secara terbuka, dulu dalam kerajaan tak bolehlah tunjuk sangat, sebab selagi kerajaan kuku besi memerintah tindakan boleh diorang ambil. jahat memang jahat, kebebasan kita dah dilucutkan hanya kerana Umno memerintah.

Terbaru, bekas Ketua Jemaah Nazir Kementerian Pelajaran Malaysia, Tuan Haji Ahmad Zabidi Shamsuddin malam tadi menyerahkan borang menyertai PAS.

Beliau menyerahkan borang permohonan keahliannya kepada Mursyidul AM PAS, Tuan Guru Dato’ Bentara Setia Nik Aziz Nik Mat ketika Himpunan Hijau ke Putrajaya Peringkat Negeri Perak,semalam.

Ahmad Zabidi juga pernah menjadi Pengarah Pelajaran Negeri Terengganu dan bertugas sebagai pengetua di beberapa buah sekolah sebelum ini.

Turut sama menyerahkan borang keahlian PAS ialah AJK Umno Bahagian Gopeng Tuan Haji Nazri Nordin yang bergelumang lebih 30 tahun dalam parti umno dan akhirnya sudah tidak lagi percaya pada umno yang nampaknya sudah tidka laku lagi tu.

Eloklah tu, pakat-pakat tinggalkan umno tu, konon bejuang untuk bangsa "Melayu", nama umno itu sendiri berbunyi ala-ala inggeris, United Malay No Otak...

 Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi
NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit