Cover picture dan profile picture FB untuk anda.

| comments

Pagi ini "tukanglawan" mahu kongsikan kepada anda bonus istimewa sempena kehadiran bersih 3.0 ini, bonus tersebut berbentuk cover picture Bersih yang boleh anda gunakan di facebook anda jika anda menggunakan timeline. seperti contoh dibawah.






Baiklah, tukanglawan akan kongsikan pertamanya Cover picture dibawah





Jika anda mahu menggunakannya jangan kuatir, caranya sangat mudah, right klik pada imej diatas dan ppilih save, save kan di mana-mana sahaja yang boleh anda cari kembali ( kebiasaanya di my document)


Kemudian, pergi ke facebook anda, di bahagian cover picture, seperti contoh fb Media Tukanglawan lalukan mouse anda pada bahagian kanan sebelah bawah gambar cover anda. satu butang akan keluar dan pilih upload picture, pilih gambar yg telah anda save tadi.

ia mungkin mengambil masa lebih kurang 1minit untuk upload gambar tersebut, dan jika sudah, klik pada SAVE CHANGE. anda telah menggunakan cover picture BERSIH 3.0.

Dibawah ini pula "tukanglawan" mahu kongsikan 2 profile picture yang boleh anda gunakan, caranya agak sama, pilih picture profile yang anda mahu gunakan dan save, kemudian buka facebook anda pergi ke profile picture facebook anda, dan pilih EDIT PROFILE PICTURE, lakukan langkah sama seterusnya iaitu UPLOAD PICTURE. sesudah itu sila save, Anda kini telah menggunakan salah satu dari 2 gambar dibawah sebagai tanda sokongan anda pada himpunan BERSIH 3.0 yang akan menjadi sejarah besar negara itu. tahniah.










Sekian buat masa ini, nantikan lebih banyak lagi Cover picture, profile picture dan juga Wallpaper yang akan "tukanglawan" kongsikan bersama anda nanti., sila sebarkan (klik sini untuk share)


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit