(Video Panas) Azmin Ali Buat Menteri Luar Terkucil Dalam Parlimen

| comments

Dasar Umno, bodoh tak boleh diajar, sudah terang lagi bersuluh, akibat mahu tegakkan benang basah, akhirnya menteri Luar Anifah Aman terkucil dikerjakan Azmin Ali.

Memang layaklah menteri ini diperlaku begitu rupa, bagaimana seorang menteri boleh berkelakuan begitu, menipu tidak kira tempat, hatta di dalam dewan rakyat sekali pun.


Lihat Video dibawah


Hanifah Aman cuba menipu sidang Dewan Rakyat dengan membacakan separuh sahaja ayat dari petikan wawancara Anwar berkaitan isu Israel dalam Asian Wall Street Journal : “I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” (Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel).

Namun Secara sengaja telah menyembunyikan sambungan ayat berkenaan yang berbunyi“a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians.” (pendirian tersebut tertakluk kepada syarat bahawa Israel mesti menghormati aspirasi rakyat Palestin) (baca kenyataan penuh Anwar disini)

Hanifa Aman, mahu menjadi hero bagi orang umno, terlupakah dia umnoapco Barisan Nasional sendiri mahu meredakan isu israel yang membawa kepada pembongkaran hubungan dagang antara kerajaan Malaysia dengan Israel.

Sila lihat Video kapal Israel berlabuh di westport Kelang untuk berdagang


Dan video ini yang diambil 2 tahun kemudian


Jadi siapa yang hipokrit sekarang, Menteri tersebut cuba menipu sidang dewan, dalam masa yang sama juga media diperkuda untuk terus menipu rakyat. mungkin menteri itu sudah terlupa kerajaan malaysia guna khidmat penasihat bernama APCO, sebuah syarikat milik yahudi.


Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit