Najib gunakan mesin sokongan hayat bantu umno bertahan.

| comments


Najib yang ketakutan bila diajak berdebat itu rupanya bukan setakat takut pada Anwar Ibrahim sahaja, malah ketakutan najib lebih dari itu. ini semua gara-gara ketakutan melampau -lampau najib pilihanraya yang akan datang.

Najib semalam dibidas pula Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar, kerana rejim kerajaan sedia ada takut untuk mendedahkan isi kandungan perjanjian berkaitan dana RM250 juta yang diluluskan bagi tujuan operasi Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) kepada rakyat.

"Amat tidak bertanggungjawab kerajaan Najib terus membisu ketika pendedahan demi pendedahan dibuat," kata Naib Presiden PAS itu

Hah, sampai bila agaknya najib mahu main tarik tali ni, semua benda najib takut, bila diajak berdebat dialah kononnya paling berani, katanya nanti Anwar akan demam kalau berdebat, tapi najib masih demam sehingga ke saat ini. itu pun belum berdebat lagi.

Berbalik pada Isu NFC, semua orang sudah tahu cerita pelik bahawa dana diberikan dahulu dan perjanjian dibuat dua tahun kemudian, perjanjian tidak ada jadual pembayaran, hanya syarikat sahaja yang menjadi penjamin kepada perolehan dana tersebut malah terlalu banyak perkara pelik yang dilaporkan berlaku. kata Mahfuz Omar lagi.

Mungkin jawapan bagi semua pertanyaan rakyat ada didalam  isi kandungan perjanjian berkaitan dana RM250 juta antara kementerian terlibat dengan NFC, dan Najib didesak mendedahkannya.

"Apa yang kerajaan (Datuk Seri) Najib (Tun Razak) takut sangat?" Soal Datuk Mahfuz Omar,

Kah..kah...kah, "tukanglawan" tahu kenapa najib takut sangat, sedangkan cabaran debat dengan Anwar seorang pun dia dah demam, inikan pula nak jawab isu NFC pada rakyat, najib tahu kalau jawab, sudah pasti umnoapco  akan terus koma, dan takkan sedar-sedar lepas tu.

Najib hanya mahu terus guna mesin sokongan hayat untuk umnoapco sementara dapat ubat baru... kah..kah..kah
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit