Sah pengawal pengiring presiden disuntik racun (Update)

| comments

Seperti yang disiarkan sebelum ini (klik sini) ,Sah, pengawal pengiring presiden PKR telah disuntik racun dan kini sedang dirawat di sebuah hospital di seberang jaya.

Mengikut saksi kejadian, Fayyad berjalan di depan sewaktu mengiring Presiden PKR meredah kesesakan orang ramai ke pentas ceramah di Kg. Cherok Tokkun.beliau telah disuntik  di tangan kiri ketika mengiringi presiden parti dalam satu acara rapat rakyat sempena 901.

Diberitakan suntikan dadah jenis morfiphine tersebut sebenarnya ditujukan kepada presiden parti.

Suntikan tersebut menyebabkan nadi dan jantung mangsa dikatakan telah terhenti seketika.

Maklumat terbaru menyatakan Kondisi Fayyad stabil dan telah sedarkan diri. Namun bahagian tangan kiri sehingga bahu dilaporkan masih kebas dan gagal digerakkan, Doktor juga dilaporkan sedang membuat ujian darah dan air kencing utk pastikan jenis racun.

Rakyat malaysia yang cintakan demokrasi khususnya diminta mendoakan keselamatan beliau dan berdoa supaya rejim angkuh barisan nasioanl ini segera tumbang.

Tindakan terdesak ini dapat membuktikan bahawa kerajaan zalim umnoapco sekarang dalam keadaan cukup kritikal menghadapi PRU13.

Hentikan kezaliman, rejim angkuh harus hancur, jika ini caranya mereka mahu menghapuskan musuh mereka , tidak mustahil "tukanglawan" dan blogger lain juga akan mengalami nasib sama, lebih malang mungkin anda atau keluarga anda juga akan diperlakukan sebegini.

bertindak sekarang, selamatkan malaysia, selamatkan rakyat dari rejim serupa yahudi.


Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit