Umno Kantoi, Noh omar terlibat?

| comments


Dalam keadaan yang amat terdesak,umno telah sedar mereka harus lakukan apa sahaja untuk terus kekal berkuasa, mereka sanggup mengupah pelakon-pelakon murahan untuk berlakon dalam filem-filem pendek yang sebenarnya menambah kebencian rakyat kepada umnoapco barisan nasional.

Adakalanya pelakon-pelakon yang tidak sedar diri itu hanya membuka pekong diri sendiri hasil dari skrip yang direka-reka namun tidak mengambarkan keadaan semasa.

Malah lebih teruk ada pelakon wanita yang mengaku islam sanggup mempermainkan hukum islam, malah yang lebih kelakar mereka sendiri cuba membicarakan hukum islam untuk menarik sokongan kaum melayu islam walaupun mereka tidak memakai tudung.

Pengambaran kerap dilakukan dalam persekitaran kedai kopi, adakah wanita tua sudah hampir tamat usia duduk bersantai di kedai-kedai kopi?, apakah kelazimannya memang wanita-wanita umno punya perangai seperti itu.

Satu contoh video "sembang sesat" dibawah, (amaran anda mungkin termuntah)



Video diatas sengaja mempersenda hukum ALLAH,  perhatikan pada detik ke 5.18 hingga 5.25, wanita dan lelaki tua itu sanggup mempertikai dan menghina hukum ALLAH demi mendapat sedikit bayaran dari lakonan busuk mereka.

Bukankah barang siapa yang menafikan hukum ALLAH itu terkeluar dari islam hukumnya?

Baiklah, Sekarang siapa yang sebenarnya terlibat dalam usaha membuat video-video seperti ini, dan apakah motif utama mereka, Pendedahan Hanif melalui laman youtube malaysianews harus sekali diberi pujian. Hanif berjaya membongkar misteri terselindung dibalik konspirasi video-video jahat itu.

Menurut Hanif, laman sembang rakyat (sembang sesat sebenarnya) itu mempunyai beberapa link kepada beberapa laman sesawang lain yang secara langsung berkait dengan Umno dan Noh Omar, sila tonton video dibawah untuk penjelasan lebih lanjut



Maka, pendedahan yang telah dibuat oleh Hanif ini jelas menunjukkan bahawa clip-clip video tersebut memang dibuat oleh umno sendiri, terutama umno selangor, video ini dipercayai bertujuan mengelirukan orang ramai dan memfitnah pakatan rakyat.

Namun secara jelasnya dari komen-komen yang diberikan menunjukkan Umnoapco gagal mencapai matlamat asalnya, malah video-video ini semakin membuatkan rakyat membenci dan menjauhi umno.

Jadi, apakah noh omar terlibat sama dalam konspirasi ini?, jika benar noh omar terlibat , terbuktilah noh omar tidak bijak dalam merancang sesuatu, noh omar sedang secara perlahan membuatkan umno semakin busuk.

Dengan sendirinya Video-video "sembang sesat" itu membayangkan betapa teruknya cara "orang umno" berfikir, dan rendahnya IQ orang umno itu sendiri.

"Makcik dalam video tersebut bicara tentang islam, tapi terlupa pakai tudung, terbuktilah umno gagal memartabatkan agama Islam"

Ini adalah gambar bonus khas untuk noh omar dan "orang umno"


Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit