Adakah ini si penghina Islam itu?

| comments

Baca petikan ayat dibawah

"allah tak kenal.. nabi tak jumpa.. ahli sunnah tak ikut.. tiba-tiba org melayu dikatakan islam.. itu yang buat huru hara ni.. sapa lak nak betulkan hati busuk .."



"tak ada bukti melayu tu islam.. beragama pun tak pernah..itulah keadaan org melayu sekarang."


"
org melayu kat sini bagi tahu sapa bagi kamu agama.. bukan ke kerajaan yang yang kata org melayu itu islam agamanya.. allah tak kata nabi tak saksikan.. .. tu pasal org melayu ni kuat hasad dengki .. sebab org melayu tak ada agamapun.."



Sedang panas isu berkaitan penghinaan individu yang menggelar dirinya makcik Hajjah sitt al-wuzara, tiba-tiba  timbul satu identiti misteri yang menyerang dan seakan-akan menghina islam, dengan menyatakan orang melayu ini tidak ada agama, malah mengatakan tiada bukti melayu ialah islam.

Lebih kurang jam 12 tengah malam tadi, team Jingga13 yang sebelum ini pernah cuba mengesan makcik hajjah sitt al-wuzara melalui IP addresnya ,agak terkejut mendapati IP addres individu tersebut sangat hampir dengan yang pernah digunakan sebelum ini oleh makcik hajjah sitt al-wuzara dalam percubaan mengesan si penghina islam tersebut sebelum ini.

Individu ini disyaki menggunakan proxy untuk melindungi IP addres sebenar beliau,beliau dipercayai berada dimalaysia

Persolan yang timbul ialah adakah individu misteri ini ialah Makcik hajjah sitt al-wuzara ?



SKMM (suruhanjaya komunikasi dan multimedia) yang mempunyai kakitangan terlatih dan teknologi serba canggih seharusnya sudah lama dapat mengesan individu tersebut, namun malangya walaupun laopran polis telah dibuat dan berbagai desakan telah dijalankan, namun mereka masih gagal mencari individu tersebut.

Apakah kekangan yang dihadapi jabatan-jabatan berkenaan dalam mempertahan kesucian agama Islam?, atau mereka tidak mahu memandang serius masalah ini.

Diharap juga mereka-mereka yang mahir dalam bidang sosial engineering dapat membantu mencari si penghina islam bernama hajjah sitt al-wuzara ini, tidak apalah jika JAKIM dan SKMM tidak mahu bertindak, (mungkin isu ini tidak penting bagi mereka) namun sebagai umat islam kita wajib berusaha mencari dan menghentikan individu ini dari terus menghina islam.

Buat si penghina Islam, bertaubatlah selagi ada masa, selagi ALLAH izinkan kamu bernafas atas buminya ini.


MARI PERANGI SI PENGHINA ISLAM, JINGGA13 AKAN MENGANJURKAN PERARAKAN SERAH MEMORANDUM KEPADA DYMM SPB AGONG PADA 24 SEPTEMBER 2011, JAM 2.OO PM, ANDA DIJEMPUT UNTUK SERTAI KAMI DEMI MENYELAMATKAN AKIDAH UMMAH.


KLIK UNTUK SERTAI FB KELAB JINGGA13

KLIK UNTUK SERTAI FB JINGGA13  MUAFAKAT


@TUKANGLAWAN Sedih dengan sikap JAKIM dan SKMM.



"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dan kini JPN  dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit