Cuit sikit je, katak melompat lagi

| comments



Agaknya siapa yang tak kenal dengan katak paling besar di malaysia nei, apa lagi kekalutan yang dah dibuatnya kali nei, selepas melompat-lompat lari cari tempat menyorok disaat akhir himpunan bersih dulu, tiba-tiba nak buat anugerah guna nama sendiri pulak, tak malu betul.

Tak habis-habis mahukan publisiti murahan.(jom baca sini dan sini)

Bila orang beri pendapat, bukan main sombong lagi, tak mahu terima langsung, sebagai katak paling besar di tanah air, mungkin dia merasakan dia sudah cukup hebat. itu lah dia ibrahim ali. presiden "perkasa." yang tak nampak langsung "keperkasaannya"


Ibrahim Ali kata dia tidak risau dengan hasil satu kajiselidik yang menunjukkan beliau mungkin kehilangan kerusi Pasir Mas di Kelantan ekoran perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu.

"Siapa dia, yang tahu saya kalah... boleh jalanlah,"  kata katak itu mengulas dakwaan pensyarah Universiti Monash, Wong Chin Huat (kalau tak risau kenapa katak melenting?)

Mengikut kajiselidik berkenaan katak itu mungkin gagal mempertahankan kerusi Pasir Mas untuk kali keempat, selepas perhimpunan BERSIH 2.0 lalu, kerana mendakwa pengundi beralih kepada Pakatan Rakyat.

"Siapa pula ibrahim ali?, semua orang pasir mas kini sudah kenal sangat luar dan dalam, dan pengundi pasir mas memang nak cakap "woi katak boleh jalanlah"

@TUKANGLAWAN Rasa katak ini lebih baik duduk diam dari jadi bahan gelak.




"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dan kini JPN  dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"


Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit