Bersih 2.0 - Polis Mengganas arahan siapa?

| comments

Siapa lagi mahu menafikan sekarang , apa yang najib katakan adalah dusta,  Perdana menteri ang sangat suka membohong ini perlu tampil memohon maaf dan menyatakan bahawa dia memang telah menipu semasa memberi kenyataan akhbar tempoh hari.

Sementara itu menteri keris terus berdiam diri kerana takut dihambat dan dipersalahkan dengan apa yang telah berlaku dalam perhimpunan aman tempoh hari... ternyata 2 orang menteri ini dan juak-juak mereka telah menipu rakyat.

Menurut pengerusi suhakan. Tan Sri Hasmy Agam berkata, 
Perkara 10(1)(b) perlembagaan persekutuan serta perkara 20(1) Perisytiharan hak asasi manusia sejagat membenarkan tindakan peserta menyertai himpunan BERSIH 2.0
Suhakam sebelum ini pernah menyeru kerajaan zalim ini membenarkan himpunan itu dijalakan dengan aman supaya rakyat dapat melaksanakan hak mereka dengan aman dan penuh tanggungjawab.




Namun polis atas arahan Najib dan menteri keris telah mengarahkan polis mengikut telunjuk kotor mereka untuk membuatkan rakyat takut dan kekacauan berlaku.

Maka segala kerosakan, kehilangan nyawa, kecederaan, deraan mental dan sebagainya harus dipeertanggungjawabkan kepada Najib dan sepupunya menteri keris.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada pihak polis yang bertugas dengan tanggungjawab dan "ETIKA" namun buat polis yang mengganas, hanya ALLAH akan membalas kejahatan dan kekejaman kamu



@TUKANGLAWAN Tanya polis, sampai bila kamu mahu mengikut arahan orang zalim?


"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, Polis dipergunakan untuk kepentingan mereka"



Baharudin Ahmad wira Bersih

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit