Bersih 2.0 - Pilihan najib.. beri atau tidak?

| comments


 
“Penderitaan ini terpaksa dilalui demi menegakkan kebenaran dan keadilan, Kami berjuang atas prinsip tersebut dan sanggup membayar harganya dengan penjara” - Datuk seri Anwar Ibrahim

Apa lagi nei najib, sudah-sudah la rancang bende tak betul dgn sepupu kau si keris tu, rakyat nak kan perubahan, rakyat nak kan himpunan BERSIH itu terus dijalankan, so antara kau dengan dengan rakyat mana lebih berkuasa... apa ko nak cakap sekarang?.... kau dah tak boleh nak putar-putar dah... kau hanya ada 2 pilihan.. bagi kami adakan himpunan atau kau masih juga beri kami adakan juga himpunan tu.. kau takde pilihan sebenarnya... bukan tugas kau sekat kehendak rakyat.

kami dan puas menderita, kami rakyat yang tak pernah gentar akan tetap bangun , kau jangan lupa apa yang jadi di negara lain, bila KERAjaan bertindak kejam dan menghalang suara rakyat, maka kesannya KERAjaan itu akan jadi sejarah. kami tidak takut,

Tangkaplah seribu orang 10 ribu baru akan datang, tangkaplah 10 ribu, seratus ribu akan bangun jatuhkan kau najib.

Kenapa sukar sungguh untuk si najib nei akui bahawa dia sudah kalah, kenapa sukar sekali najib mahu akui dia tidak lagi mampu menyekat kemaraan rakyat. kami tidak gentar, tapi kami tahu kau sangat takut.

Ayuh kawan-kawan, Datuk Ambiga telah mengadap Tuanku, dan tiada titah hentikan himpunan ini, ini bukan himpunan haram, bukan himpunan ganas seperti yang menteri keris selalu sebut. ini himpunan rakyat.. dan kuasa rakyat lebih tinggi dari kuasa najib dan bik mama.

JANGAN LUPA.. MASIH 9 JULAI 2 PETANG KUALA LUMPUR, Kita tuntut pilihanraya bersih dan adil.





@TUKANGLAWAN Mahu kita pastikan himpunan ini aman, jika ada yang timbulkan huru-hara mereka itu monyet upahan umporno.


"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut"


Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit