BERSIH2.0 najib memang takut warna kuning

| comments


Tahukah anda semua bahawa najib sebenarnya memang sangat takut pada warna kuning terang, apatah lagi gelombang kuning yang sedang dinanti jutaan rakyat sudah semakin dekat, maka bertambah "haru-kuning" lah najib sekarang.

Apa tidaknya, warna tema kuning ini dipilih sebagai tanda rakyat memohon perkenan Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong sebagai ketua negara (bikmama selalu perasan najib ketua negara)  untuk memberi laluan kepada rakyat supaya dapat menyerahkan memorendum kepada baginda untuk memohon pilihanraya yang bersih dan Adil.

Anda nampak tak si najib nei cuba nak halang rakyat dari bertemu dan meminta perkenan dari Agong, bukankah najib sendiri seolah-olah menghina institusi berja yang menyatakan Agong adalah ketua Negara, manakala Sultan pula adalah ketua Negeri.. so apa pulak kuasa yang najib nei ada.. pada pendapat aku.. najib nei takde power pun... bukankah dia rakyat yang pilih.. so bukankah rakyat "bos" dia.. "lu sapa najib?"


Satu bende nak bagi tau kat najib nei k...

Kau haramkah lah baju kuning, ko takkan boleh halang kami...

Kau buat la apa saja, sebab rakyat akan bangun dan bersama kami, 

Kau tangkap lah pemimpin kami, sebab pemimpin baru akan lahir,

Kau gunalah agensi apa pun, sebab akhirnya mereka akan bersama kami.

dan kamu akan berseorangan dalam keegooan dan kebodohan kamu


cuma ingat najib.... Rakyat malaysia kini sudah tak mampu kau bodohkan lagi.... mereka akan bangit menentang kamu, mereka akan bangkin mencaci isteri kamu, dan kamu najib, sudah gagal. malah lebih teruk.... kamu malukan bapa kamu.
..





@TUKANGLAWAN Banyak terima komen rakan-rakan yang mahukan baju bersih, kata tukanglawan, takde baju bersih, baju kuning pon bolehhhh

"Umno dan be-End akan tumbang pada PRU13"
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit