ANAK MUDA SUDAH SEDIA

| comments


SHAH ALAM 19 Jun, Ribuan anak muda hadir ke rapat anak muda 13.0 yang berlangsung dengan cukup hebat di dewan jubli perak SUK selangor malam tadi, rapat anak muda itu berlangsung dengan cukup meriah dan sangat bertenaga sekali.

Rapat anak muda itu bermula dengan nyanyian "negaraku" pada lebih kurang jam 8.20 minit dan berakhir kira-kira jam 12 malam, selain pidato, bacaan sajak dan ucapan pemimpin-pemimpin AMK, majlis itu turut dipersembahkan dengan nyanyian dari anak-anak muda,persembahan sketsa dan persembahan dari Hishamuddin Rais berjaya mengamatkan suasana dan membuat semua peserta terhibur.

Ucaptama oleh ketua umum, Datuk seri Anwar Ibrahim amat mempersonakan dan menaikkan semangat semua anak muda yang menghadiri rapat anak muda itu, DSAI meminta pimpinan AMK memperkemaskan lagi orgisasi dan meminta semua ahli AMK memperkuatkan usaha merampas pentadbiran dari kerajaan Barisan nasional yang korup, sementara itu setiausaha agung parti keadilan rakyat, Saifuddin Nasution juga menyampaikan amat kepada semua anak muda yang hadir pada malam itu.

Rata-rata anak muda yang hadir ke rapat anak muda 13.0 ini dilihat cukup bersedia dan sangat bersemangat untuk menghadapai pilihanraya akan datang, dan jika momentum ini berkekalan, Barisan nasional pasti akan tumbang tidak lama lagi.

@TUKANGLAWAN Yakin, anak muda seluruh negara juga bersemangat dan mahu merampas pentadbiran negara dari cengkaman kuku besi pemimpin BE-END
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit