Pemimpin umno pengkhianat bangsa, perosak negara

| comments


Nukan main lagi puak umno nei menfitnah orang pakatan sebagai pengkhianat, bodoh , kuda tunggangan dan banyak lagi perkataan jelik, Merka seolah-olah suci dan mulus seperti mutiar yang bersinar, namun itukah hakikat yang sebenar?

jahatnya pemimpin puak ini sudah diketahui, semakin ramai yang sedar, digambarkan oleh media arus perdana seolah mereka ini tersangat baik dan perihatin, tertipu sekelian orang akan lakunan mereka.

mana mungkin seseorang itu iklas berjuang bila segala peluang yang ada direbut tanpa tinggal sikit pun untuk orang lain , selagi ade tanah TOL mahu disapu mereka, Selagi ade tawaran pertanian ada saja nama mereka, padahal rumah sudah tersergam besar, kereta mewah silih berganti, kehulu kehilir fikir bisnes.

apa lagi yang tinggal untuk orang seperti kita?

konon cerita Umno lah pembela orang melayu, maka ramai la yang tertipu, padahal dalam diam pemimpin puak ini lah penderhaka.. mereka mahu menggadai semunya, buat mengisi tabung peribadi milik mereka.

TUKANGLAWAN sedih sekali bila orang melayu yang mendabik dada kata mereka lah perwira membohongi rakyat, depan kita mereka berpura, belakang kita, mereka lah penderhaka.
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit