Isu Pembohongan TV3, Azmin Ali Bersuara, Zahid hamidi Macam Mana Pula?

| comments

Nampaknya Timbalan presiden PKR sudah bersuara mengecam tindakkan jahat TV3 yang disifatkan sebagai memfitnah penunggang motosikal berkuasa besar dengan tujuan propaganda menghalalkan AES. dan sehingga saat ini nampaknya pihak terlibat masih tidak mohon maaf kepada kebanyakkan penunggang motosikal berkuasa besar yang "sangat" terasa dengan apa yang dipaparkan TV3 itu.

 Melalui laman facebooknya, Azmin Ali mengecam TV3 .



Tapi bagaimana pula dengan zahid hamidi?, menteri yang sangat obses dengan motosikal berkuasa tinggi, apakah diamnya zahid hamidi sebagai bersetuju dia juga "pelesit" jalanan atau zahid hamidi diam sebagai merelakan propaganda murahan TV3 yang memperguna penunggang motosikal kuasa tinggi semata-mata kerana mahu "menghalalkan" AES?.





Zahid bukan main beriaya bila mempergunakan penunggang motosikal berkuasa tinggi dalam program angkat imej pemerintah. tapi bila penunggang motosikal kuasa tinggi difitnah, zahid hamidi ini diam bisu.



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....


AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit