Gadai Nilai Undi Dengan Beras 5kg

| comments

Gempar, Masyarakat Orang Asli Tapah didakwa oleh PKR perak telah telah buang undi sebelum PRU ke-13? 

Dalam satu sidang media oleh PKR Perak mendedahkan masyarakat orang asli dipaksa undi dan memangkah BN dalam kertas undi di depan muka Dr Mah Hang Soon, JAKOA dan pimpinan UMNO.


Malah lebih teruk pemimpin- pemimpin umno ini didakwa mengamalkan serta menggalakkan sogokan yang juga boleh dianggap "rasuah pilihanraya" kepada masyarakat disana, setiap kertas undi yang memangkah BN disogok dengan beras 5kg sebagai sogokan. 

Ohh, rupanya nilai undi BN hanya sekadar nilai beras 5kg... apakah kita mahu gadai masa depan negara dengan perasuh seperti ini?,bukankah nilai kebebasan dan demokrasi itu tidak ternilai harganya?, apakah kita mahu menggadaikan hak kita hanya dengan nilai beras 5kg?.



Sementara itu PKR Perak memberi tempoh masa 1 minggu untuk Dr Mah dan pihak berkenaan Jawab! 


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....

AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit