Terbukti Noh Omar Terlalu Bijak.

| comments (2)


Noh omar nak wajibkan passport untuk binatang. kah..kah..kah

Janganlah bodoh sangat, idea ini sudahlah bodoh malah menyusahkan pulak.

 
Kalau orang bela hamster, tiap kali hamster tu beranak kene pegi ambik pasport untuk binatang tu, begitu jugak kucing, kene ada pasport jugak. ikan emas pun sama, malah kalau bela burung sekali pun, wajib ada pasport.

Cuma yang payahnya gambar apa nak diletak di passport tu, mungkin gambar kucing atau ikan atau hamster atau arnab seminggu dilahirkan, ambil gambar dan tampal dekat passport untuk haiwan tu.

Ternyata la noh omar sangat bijak, sudah kering idea agaknya menteri ni, sampaikan binatang pun nak wajibkan ada passport, apa kisah pulak bangla, nepal, vietnam dan indon yang tak ada passport, yang itu lebih dulu kene selesaikan.

Cuma nak tanya noh omar, lembu dan Udang pun kene ada passport jugak tak, contoh kalau noh omar ternak 50 ribu ekor udang, mungkin kene ada 50 ribu passport jugak agaknya. kah..kah..kah.. noh omar sangat bernas, inilah daya fikir terhebat seorang menteri.






 
Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

7 November 2012 pada 11:12 PG

Otak Udang.

Tanpa Nama
21 Januari 2013 pada 11:44 PG

memang terserlah keMANGKUKkannya..

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit