Kenapa Najib Masih Berkeras Mahu Jadi menteri Wanita?

| comments

Baru-baru ni Ahli Parlimen Wanita Pakatan Rakyat melahirkan rasa  kecewa terhadap kegagalan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat itu menjawab isu-isu yang dibangkitkan mereka dalam Dewan Rakyat.

Ahli Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah Mohd Yusof berkata segala kepincangan bermula apabila Perdana Menteri, najib razak menggantikan sharizat jalil sebagai Menteri.

"Menteri wanita seorang Perdana Menteri jadi terlalu sibuk dan tak ada masa untuk berfikir," kata beliau pada sidang media di lobi Parlimen.

Kenapa agaknya najib tamak sangat sampai nak bolot jawatan banyak-banyak kenapa, najib takkan jadi hero pun jika dia pegang 2-3 jawatan menteri, atau mungkin najib dapat gaji bagi semua jawatan menteri yang disandangnya sampai menteri wanita pun dia nak jadi.

Atau jugak sebenarnya najib tak yakin ada mana-mana ahli wanita umno yang layak jadi menteri wanita?.

Kalau najib tak yakin ada ahli wanita umno yang boleh jadi menteri wanita, bagi sajalah pada wanita mca, dan kalau tak ada pun bagilah pada wanita mic, takkan tak ada seorang penyokong barisan nasional yang layak jadi menteri wanita.

Tamaknya najib merugikan wanita negara ni, ye la, mana boleh seorang lelaki memahami apa yang seorang wanita rasakan, kalau najib seorang lelaki nak jadi menteri wanita, sampai bila-bila pun najib takkan mampu jadi menteri wanita yang betul betul wanita.

Tapi kita tak hairan sangat la kenapa najib masih berkeras mahu jadi menteri wanita, ye la, kalau najib benar-benar lelaki mesti lah dia berani untuk berdebat dengan Anwar. kah..kah..kah

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit