Bukan Setakat AES, Kamera Polis Pun Akan Saman Anda.

| comments

Jangan tak tahu, selain AES yang siap sedia nak keringkan duit anda, sistem saman berkamera yang dipasang polis pun masih beroperasi seperti biasa.

Jadi rupanya, bukan setakat kita kene berjaga-jaga dengan kamera AES yang kita telah sedia maklum bertujuan untuk kayakan kroni yang merupakan anak pemimpin umno, tapi kamera elektronik perangkap had laju yang diguna Polis Diraja Malaysia (PDRM)masih beroperasi khas untuk ambil balik duit BR1M yang korang dapat.

Kamera perangkap had laju PDRM berupaya merakam imej kenderaan yang melanggar had laju dari jarak 1.2 km pada kelajuan 320 kilometer sejam, jadi kalau korang pakai buggati veyron, ferrari, lomborghini atau kereta yang mahal - mahal dan pandu selaju 321 kilometer sejam korang mungkin akan terselamat.

Sistem kamera PDRM ni diorang tak bercadang nak mansuhkan walaupun kamera AES dah ada, jadi ingatlah,  jalanraya kinitempat berniaga,  jalanraya dipasang banyak kamera supaya kerajaan umno nanti boleh gunakan duit saman tu untuk modal bertanding pilihanraya, disamping kayakan kroni yang memamng bercadang nak saman korang banyak-banyak supaya diorang cepat kaya.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit