1 Lagi Gambar Rosmah Buat Perangai DI Majlis LCW Tersebar

| comments (4)


Jika sebelum ini, kecoh pasal gambar rosmah mansor bini najib razak duduk di tengah-tengah pasangan pengantin LCW tersebar, kini satu lagi gambar rosmah "kacau daun" tersebar. 

Koleksi gambar-gambar yang disebarkan melalui facebook itu menunjukkan bahawa rosmah mansor tanpa segan silu sekali lagi duduk diantara Datuk Lee Chong Wei dan pasangannya Datin Wong Mew Choo. 

Kelihatan dalam gambar yang baru disebarkan kerusi rosmah lebih rapat kepada pengantin lelaki, sehinggakan pengantin perempuan duduk jauh terasing, malah lebih teruk sekali imbas nampak seperti rosmah adalah pengantin perempuan kerana rona baju rosmah hampir sama gelap dengan baju LCW.. 


rosmah tak seharusnya lakukan ini, walaupun sebagai tetamu jemputan, seharusnya rosmah lebih menghormati pengantin perempuan, rosmah yang dulu perasan dia itu "first lady" janganlah sengaja merosakkan majlis orang dengan menyelit ditengah-tengah pasangan pengantin itu. tapi nampaknya rosmah kurang mahu berfikir itu lebih "ghairah" mahu jadi watak utama dalam majlis milik orang.

Tindakan rosmah itu hanya merosakkan majlis "weeding of the year" milik pasangan jaguh negara dan isterinya.

Jika majlis kahwin ini pun rosmah sudah "kacau daun" apakah anda percaya rosmah tidak mempengaruhi urusan takbir negara oleh suaminya najib razak?. 

Lebih sudu dari kuah, itulah rosmah.


 


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 4 comments

Tanpa Nama
17 November 2012 pada 1:15 PTG

baju si debab tu pkai lebih mhal dri wmc

21 November 2012 pada 2:36 PTG
Tanpa Nama
28 Januari 2013 pada 4:48 PTG

gambar ni bole masuk majalah ujang.. sudut lawak antarabangsa

Tanpa Nama
31 Januari 2013 pada 11:21 PTG

Allah kuasa makhlok tak kuasa, Dunia sementara akhirat kekal, Kejayaan sebenar dalam agama taat perintah Allah ikut sunah Nabi SAW.

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit