Ostaz Umno Sokong Soi Lek. Rupanya umno Dan mca Itu Serupa.

| comments

Dah tak mampu dah nak keluar dari kemarahan dan kecaman rakyat terhadap kenyataan biadap soi lek, hassan ali pernah cuba menyamakan mca dengan DAP, ini bertujuan menutup kesalahan umno yang gagal menasihati mca supaya menghentikan penghinaan terhadap islam.

Tersebar pula satu video temuramah dengan ostaz umno yang pandai bercakap ini, ostaz umno yang juga CEO intistut latihan umno (ilmu) ini sekali lagi menyamakan kenyataan soi lek dengan karpal sing.

Rupanya ostaz umno ini masih mahu menutup kesalahan umno yang gagal menasihati presiden parti mca itu untuk tarik balik kenyataan biadapnya, menggunakan kenyataan karpal sing yang diucapkan lama dulu tidak boleh disamakan dengan kenyataan soi lek baru-baru ini.

Dalam isu hudud, pakatan rakyat telah duduk semeja untuk merungkai kemelut berkenaan, manakala dalam kes soi lek, si biadap itu seingat "tukanglawan" dari pilihanraya DUN tenang rancak menghina-hina islam.

umno tidak pernah duduk semeja dengan mca untuk selesaikan isu hudud ini, bagi mereka perjuangan bangsa lebih utama dari Agama, malah kita tidak harus lupa kenapa umno jadi begitu, kerana bekas pemimpin besar mereka yang bukan melayu itu juga sanggup menghina islam.

malah lebih hebat, pemimpin hebat mereka bukan setakat hina hukum hudud dan janggut nabi yang merupakan sunnah, malah menghina Al-Quran sendiri, dengan berkata ianya perlu disemak untuk sesuai dengan zaman.


Jadi, DAP tidaklah sama dengan mca, malah mca dan umno itu sama sahaja. 

Boleh tak kalau kota mintak ostaz muda yag pandai bercakap ini tidak ulas sedikit isu si tua nyanyok hina islam, mau tahu juga bagaimana ostaz ini kan berbelit-belit mempertahankan tua nyanyok itu nanti.



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit