Azalina Othman Pengerang Mengamuk Di Parlimen

| comments (2)


Bekas menteri satu jabatan yang satu ketika dulu menggemparkan negara dengan perbelanjaan membeli beberapa barangan dengan harga terlampau tinggi dan tidak munasabah hari ini mengamuk di parlimen.

Azalina Othman mengamuk sambil menuduh-nuduh setiap peserta himpunan membantah  projek petrokimia Pengerang pada 30 September lalu masing-masing telah dibayar RM30 oleh pihak penganjur. kah..kah..kah.

Sama ceritanya seperti himpunan BERSIH 3.0 yang lalu, ada juga menteri yang bangun dan tuduh setiap peserta himpunan dibayar.

Apa azalina ni ingat pakatan rakyat nei macam umno ke tabur baru orang datang himpunan? lain la umno, bukan setakat bagi RM30 tapi dapat T-shirt percuma, siap dijamu makan lagi.


Macam biasa kalau nak tau tu la sebab ketua cawangan kaya-kaya, yang datang 100 orang tapi claim 300 orang. kah..kah..kah, banyak-banyak simpan boleh beli kereta mewah banyak-banyak.

Berangnya azalina hari ini menampakkan kejantanan hingga mendorong Nurul Izzah Anwar (PKR-Lembah Pantai) bangkit untuk mencelah bagi mendapatkan penjelasan mengenai asas tuduhan tersebut, tetapi Azalina  yang hanya mahu menuduh tanpa asas terus membebel tanpa beri ruang Nurul Izzah  bercakap.

Itulah, dah tua-tua ni elok kawin... azalina tu dah kawin ke belum, kalau belum kawin la cepat, ramai puak-puak pencacai minat.. bukan dengan azalina, tapi koleksi kereta mewah azalina tu. kah..kah..kah


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 

 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

4 Oktober 2012 pada 9:03 PTG

dia gian tuu...gian nak berdebat kot !

Tanpa Nama
7 Oktober 2012 pada 9:03 PTG

duk jd menteri dlu krus je..x dpt jd menteri gemook..mesti stress kn x dpt jd menteri..mkn bnyk2

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit