Apasal ibrahim Ali Takut Sangat Nei?

| comments (2)

Ibrahim Ali berkata jelas sudah takut bila bekas naib presiden penajanya, Datuk Yahya Lampong umum untuk bersama PKR dan pakatan rakyat.

"Saya tak tahu pula dengan letak nama PERKASA, beliau kini jadi produk yang penting," katanya ibrahim ali  ketika diminta mengulas mengenai laporan tersebut.

La, perasan pulak ibrahim ali ni, bukan sebab perkasa Datuk Yahya Lampong jadi penting, tapi sebab Datuk Yahya Lampong tu sedar PERKASA dan umno tu bahaya la dia jadi penting, supaya orang sedar kita perlu menjauhkan diri dari pelampau melayu tu.

Punya la sudah takut ibrahim ali nei, hingga menyifatkan Yahya sebagai "barang antik" yang tidak lagi dapat berkhidmat.

kata ketua pelampau yang menyerang masjid itu lagi,  Yahya langsung tidak pernah menyertai sebarang mesyuarat PERKASA nasional mahupun peringkat Sabah.

Kah..kah..kah, memang la takmo sertai apax2 sebab kalau perangai perkasa dah macam ni sapa nak join, orang cerdik tak lempar sliper dalam masjid... yg lempar selipar tu syaitan je... so faham-faham la... takkan la pertubuhan macam perkasa nei nak ikut..

Itu pun ibrahim ali tak paham-paham.. bila dah keluar dari persatuan pelampau macam-macam cakap..  cakap je la sudah takut sebab sokongan dah hilang..kah..kah..kah..


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

Tanpa Nama
19 September 2012 pada 9:00 PG

tengok muka pun geli dohhhh

19 September 2012 pada 10:58 PG

@Tanpa Nama kah...kah..kah.. diorang kata ibrahim ali ni "barang" reject . betul ke erk

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit