Rais Yatim, Sila Tengok Ni.

| comments

Dah tak perlu nak dolak -dalih , Rais yatim kene terima hakikat bahawa logo dan lagu malah tema hari kemerdekaan "milik umno" tahun ni sangat hodoh dan menakutkan.


Satu pungutan suara Malay Mail untuk meninjau kesukaan pembacanya antara tema Merdeka ‘Janji Ditepati’ dan ‘Sebangsa, Senegara, Sejiwa’ bakal membawa tekanan pada Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Setakat ini, pungutan suara yang berumur sehari itu telah menunjukkan satu keputusan yang jelas bahawa tema Merdeka, yang juga slogan kempen Barisan Nasional ditolak hampir sepenuhnya oleh pembaca Malay Mail.

Pagi tadi, daripada 265 undi, 94 peratus atau 248 undi memilih tema Pakatan Rakyat sebagai tema yang lebih disukai untuk sambutan Hari Kebangsaan tahun ini.

Walaubagaimana pun ketika laman The Malay Mail di alamat http://www.mmail.com.my cuba di akses sekali lagi petang semalamdidapati laman itu 'off-line'.

Masalah meneteri ialah tidak mahu mengalah dan cuba terus tehak benang basah, terima saja kenyataan ini dari terus dimalukan.... susah sangat ke?




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit