Pilih "Syaitan" atau "Malaikat" Orang Bodoh Je Pilih Syaitan.

| comments (2)

Semua dah tahu, Mahathir menjelaskan bahawa "syaitan" yang dimaksudkannya dalam tulisan di blognya itu merujuk kepada kerajaan BN.

"malaikat" yang tak dikenali pula mahathir kata Pakatan rakyat.

mahathir saja tulis macam tu dalam blog dia sebab nak mintak kesian lagi la tu, orang tua ni kalau bercakap satu Malaysia akan pening, lebih baik diam je, lagi banyak cakap lagi la orang menyampah, kecuali la saki baki yang kagum dengan "melayu karala" ni. kah..kah..kah.

Kata "melayu Karala" ni lagi, walaupun pembangkang mahu membuat perubahan, langkah itu tidak semestinya memberi kebaikan.

"Jika anda berubah kepada sesuatu yang lebih teruk, anda akan menyesalinya," kata Mahathir.

La, mahathir ni tak tau ke pembaharuan di negeri Pakatan Rakyat terutama Selangor dan Pulau Pinang dah nampak hasil dah. takde pulau menteri besar buat rumah besar guna duit "tah mana dapat" . Air pun percuma, faedah untuk rakyat banyak.. tak tau ke?.. bukak la laman MES, dok bukak laman blog merapu umno memang la tak tau.

So amacam... nak pilih "syaitan" ke nak pilih "malaikat" .. orang Nyanyok je pilih "Syaitan".

Ingat bila kita berkawan dengan "syaitan" lambat laun ada benda yang kita terpaksa korbankan untuk dia... orang kata darah sendiri.. kah..kah..kah .. faham betul-betul ayat tu k.





Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

26 Ogos 2012 pada 9:30 PG

Bhai TukangLawan...

Hahaha.... memang syaitan pon... hahaha.... pasai tue berani mengaku syaitan...

Orang boodh pon takmo nak berkawan ngan syaitan... ini bukan lagi bodoh... tapi bangang.... hahaha

Tanpa Nama
26 Ogos 2012 pada 10:02 PG

Tapi Tok Guru penah kata dulu boleh berkerjasama dgn syaitan. Kena dgr statement balas Tok Guru ni.

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit