Gambar Dan Video Kristal Yang dikatakan Jadi Pasak Bumi

| comments

Satu penemuan yang menakjubkan di mexico telah ditemui ianya dikatakan adalah penemuan pasak bumi, ianya berbentuk kristal yang sangat besar dan berceracak.

Penemuan sangat hebat di gua yang dipanggil "cristal cave " itu di penuhi dengan batu-batu kristal yang membentuk seperti pasak atau pancang seperti yang biasanya di pasang pada banggunan-banggunan besar dan ada yang sampai sehingga 12 meter panjang.

Menurut saintis itu lagi, pasak-pasak ini hanyalah permulaan kerana semakin dalam pengalian mereka, lebih besar ukuran pasak-pasak yang dijumpai.

salah seorang penyelidik, Dr frank Press, Pengarang buku The earth yang karyanya dijadikan rujukan banyak universiti menyatakan bahawa gunung ganang hanyalah sebahagian daripada sebuah binaan yang besar dimana akarnya memanjang jauh kedalam perut bumi.

Menurut Dr Press menulis lagi gunung ganang sangat penting dalam meneguhkan dan menetapkan perut bumi.

Sedangkan Allah telah menceritakan itu  sejak 1400 tahun lalu dalam firmannya yang berbunyi

" Dan gunung ganang pula di perkukuhkan letaknya ( di bumi sebagai pancang pasak yang menetapnya ". Surah An Naazi'aat, 79 ayat: 32

 " Dan gunung ganang sebagai pancang pasaknya ". Surah An Naba, 78 ayat : 7

Juga firman Allah yang berbunyi " Dan ia mengadakan di bumi gunung ganang yang menetapnya supaya ia tidak menghayun-hayunkan kamu ". Surah An-Nahl , 16 ayat : 15

Dalam setengah tafsir pula ia di sebut
" Dan dia menancapkan gunung ganang di bumi supaya ia tidak berguncang bersama kamu, ( dan dia menciptakan ) sungai-sungai dan jalan-jalan agar kamu mendapat petunjuk ".

Masyallah, Sesungguhnya Allah lebih mengetahui. lihat gambar dibawah












Lihat pula petikan video ini



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit