Taktik Hishamuddin Nak Menang Di Kawasannya,

| comments (1)

Apa saja lah puak umno ni, mereka dah takde modal, jadi cerita dibuat-buat supaya rakyat takut dan curiga untuk sokong Pakatan Rakyat, seperti yang "tukanglawan" tegaskan, dakwaan dan tuduhan selalunya sangat senang dibuat (baca sini)

Dalam keadaan Politik Malaysia, kerja menakut-nakutkan dan "spin" itu Halal bagai umno, asalkan mereka terus berkuasa.

Selepas Bersih 2.0 Hishamuddin sudah belajar banyak, dia kini lebih berhati-hati bila bercakap apa isu pun, semasa Bersih 3.0 Hishamuddin ini dilihat lebih banyak mendiamkan diri.

Sekali lagi Hishamuddin main selamat dalam isu tuduhan oleh Ketua Penolong Pengarah E2 (M) Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial Bukit Aman,  Mohd Sofian Md Makinuddin bahawa risikan Cawangan Khas, Polis Diraja Malaysia (PDRM) mendedahkan terdapat pengganas Jemaah Islamiah (JI) dan individu yang pernah dikaitkan dengan gerakan komunis berusaha meresapi parti politik pembangkang selain cuba menjadi calon dalam pilihan raya umum akan datang.

Kali ini sebagai menteri dalam negeri hishamuddin berkata beliau "tidak pasti" tentang dakwaan bahawa pengganas dan komunis cuba meresapi Pakatan Rakyat. apatah lagi dia juga tahu bahawa JI dan komunis tidak serasi untuk bekerjasama.


Seperti yang dilaporkan oleh Sin Chew Daily sebuah akhbar berbahasa cina, Hishamuddin berkata beliau tidak tahu perkara itu benar atau satu lagi usaha propagandadari umno.

"Saya hanya boleh katakan sebanyak ini, topik ini sangat sensitif," katanya lagi.

Hishamuddin nampaknya main selamat kali ini, mungkin memikirkan pengundi dikawasannya, Hishamuddin sudah tidak peduli dengan umno, biarlah umno kalah, asalkan dia terus menang dikawasannya, sebab itu tuduhan tidak logik ini dia bersikap lepas tangan kah..kah..kah


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

+ comments + 1 comments

parlimen pekan
25 Julai 2012 pada 12:50 PTG

rakyat dah xnak wakil rakyat yg muka kartun..yg muka mcm mr.bean(najib) lg la rakyat tolak..

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit