Anwar Ibrahim Sebenarnya Alien. ( Mesti Baca)

| comments (2)



Polis semalam mendedahkan bahawa terdapat pengganas Jemaah Islamiah (JI) dan individu yang pernah dikaitkan dengan gerakan komunis berusaha meresapi parti politik pembangkang selain cuba menjadi calon dalam pilihan raya umum akan datang.

Itu sangat kelakar, setakat bercakap siapa pun boleh bercakap, setakat menuduh siap pun boleh menuduh, ini betul-betul tanda nak pilihanraya la ni,  cerita komunis, Jemaah islamiah semua dah keluar, dan lepas ni nanti akan ada pulak cerita setengah Ahli PAS itu Taliban, setengah lagi Mujahiddin pulak.

Lepas ni kita harap TV3 atau Utusan pulak siarkan berita satu pertiga Ahli PKR pulak ialah perisik KGB, sebahagian lagi perisik Israel dan yang selebihnya itu adalah perisik FBI.

Lepas tu nanti Utusan dan TV3 boleh siar cerita lagi setengah ahli DAP ialah militer Korea Utara, ada juga perisik  korea Selatan, bekas tentera jepun yang menyamar jadi Cina dan jadi Ahli DAP dan mereka sedang rancang menubuhkan PARTI KOMUNIS ASIA TENGGARA dengan kerjasama Singapura.

Malaysia kan serba boleh, apa nak heran kan ke polis kata pengganas JI dan Komunis dah serap dalam pakatan pulak, ehh boleh bergandingan dan jalin kerjasama pulak Jemaah Islamiah dengan komunis. kah..kah..kah.

Sudah hilang kelogikan dah berita malaysia ni, Ohhh sangat pelik malaysia ku, tak sabar pulak nak dengar fitnah baru dari utusan bahawa Anwar Ibrahim itu Alien, Tok Guru Nik Aziz Pun Alien jugak, Lee Guan Eng bukan Alien, dialah Man In Black. kah..kah..kah.

Tak habis-habis diorang ni memfitnah, buat cerita untuk timbulkan bukan ketakutan pada masyarakat, tapi lawak dan propaganda tak logik yang buat rakyat terhibur sangat-sangat.

Kalau Najib nak tahu ini rahsia penting kerajaan,. 2 ekor panda yang najib ambik dari negeri china itu bukan komunis... 2 ekor panda itu sebenarnya ialah ejen KGB dari Russia... Rosmah tak takut ke nanti cincin hilang... ini sumbar dari "tukanglawan" yang sebenarnya ialah seorang blogger yang dilatih oleh Osama bin Laden untuk jahanamkan umno.

Kah..kah..kah. Malaysia makin lucu.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

+ comments + 2 comments

20 Julai 2012 pada 6:35 PG

itu pun depa lupa tambah hantu-hantu jepun dalam filem p ramlee pendekar bujang lapuk,malaysia punya pdrm nak raja lawakkan negara jadi katun atau pdrm diperlembukan umno-apco demi gusar kilangan kuasa !

20 Julai 2012 pada 7:19 PG

@Amuraria itu la, banyak diorang lupa nei. tapi yang paling jelas najib tu sebenarnya trangsformer. kah..kah..kah

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit