Papa Gomo Terus Meroyan, Rangking Sudah Jatuh Rupanya.

| comments

Rupanya begitu keji sekali perangai blogger umno sorang ni, sehingga ada kawan-kawan yang berideologikan umno sendiri anggap blog itu sampah dan memalukan.

Betullah tu, blog itu memalukan, blog itu juga la pelopor kepada budaya lucah dan kotor yang diamalkan umno, hasil restu pemimpin umno dan ketiadaan tindakan dari banyak pihak berkuasa, dia terus bermaharaja lela.

Beberapa blog pagi ini sudah bising, mendedahkan tembelang blogger umno yang semakin tenggelam itu, menyiarkan berita tak betul untuk menarik trafik ke laman blog fitnahnya.

Apakah blog beliau sendiri sudah dikalahkan oleh seorang lagi blogger umno yang pernah ditumbuknya? satu masa dulu?, apakah kerana sudah terdesak maka berita fitnah itu disebarkan, bagi menghangatkan suasana dan menjadikan sekali lagi blognya jadi tumpuan?

Lihat statistik dibawah.


Jelas Papagomo menanggung malu bila dikalahkan dengan blogger yang pernah diperlekehkannya, jadi dengan mencipta fitnah terbaru dia sedang sedaya upaya meningkatkan trafik ke blognya.

Tak payahlah meningkatkan trafik blog dengan cerita fitnah bohong dan lucah, kalau nak jadi blogger biarlah jadi blogger yang menyampaikan maklumat dengan fakta, bukannya auta.

Tapi bagi papagomo, wang hasil fitnah dan auta itu lebih sedap dijadikan darah daging agaknya. maka tanpa rasa bersalah anak dan bini jadi mangsa kebodohan papagomo sendiri.

Meroyanlah si papagomo, habis segala fitnah dihamburkannya demi mengejar rangking.. kalau terserempak orang ini ingat dialah kaki fitnah paling tegar, dan kalau terasa mahu buka laman blognya tak perlulah rasanya kita menaikkan rating blog penuh dengan kahak dan nanah .. kah..kah..kah.




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit