Fitnah Liwat 3, Blogger Umno Buat Cerita Atau Skrip Tak Jadi?

| comments

Hari ini polis dah sahkan, bahawa tiada laporan polis telah dibuat oleh seorang mahasiswa kononnya dia telah diliwat oleh DSAI, menurut polis ianya adalah seperti dibawah.

SHAH ALAM - Polis mengesahkan tidak menerima sebarang laporan daripada seorang mahasiswa, mendakwa dia telah diliwat oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, sebagaimana dilaporkan oleh sebuah blog semalam.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata, setakat ini beliau tidak dimaklumkan berhubung dakwaan tersebut.

"Sepanjang pengetahuan saya, tiada laporan yang diterima berkaitan dakwaan ini," katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Ok, kita semua tahu blogger umno memang kaki buat cerita, jadi blog yang macam tu tak perlulah kita baca, lagi pun blog kaki fitnah kan, kita ni kalau fitnah tanpa bukti nanti kita tak sanggup pulak tanggung, mungkin blogger tu lain, dia kebal, mampu menahan seksa api neraka, lagi pun mungkin pada fikirannya duit hasil fitnah nanti boleh rasuah malaikat gamaknya.

Atau, seperti yang tukanglawan tulis dalam artikel sebelum nei ( Baca Sini ) , skrip fitnah Liwat 3 tak berapa bagus, suara bantahan dari rakyat dah mula kedengaran, jadi skrip dan filem terpaksa ditarik balik... najib sedang pening kepala. test market menunjukkan umno kompirm akan rebah.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit