Video Penuh Program Meet Anwar Di Ipoh Perak.

| comments

Pada 23 jun yang lepas kelab Anwar Ibrahim ( AIC ) telah mengadakan program dialog anak muda bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim, bertempat di HillCity Hotel Ipoh Perak.

Program ini mencipta sejarah kerana buat pertama kali nya program seumpana ini diadakan diluar lembah kelang, tambahan lagi program itu sendiri telah dirancang dan diaturkan oleh AIC negeri perak sendiri.

Pada program berkenaan, seramai lebih kurang 200 lebih orang peserta yang kebanyakkannya terdiri dari pelajar institusi pengajian tinggi sekitar Ipoh telah hadir dan beramah mesra dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Juga pada program tersebut Saudari Siti Aishah Shaik Ismail yang merupakan Ketua Serikandi PKR telah hadir sebagai Panelis disamping Saudara Rafizi Ramli iaitu seorang anak muda yang sedang kini menjadi perhatian kerana kehebatannya berdebat baru-baru ini.

Tahniah sekali lagi kepada AIC Perak dan rakan-rakan AIC yang menjayakan program ini, AIC selepas ini akan meneruskan jelajah mereka ke Kedah dan Pulau Pinang sebelum melebarkan aktiviti ke seluruh negara.

Dibawah adalah sedikit sedutan video pada program lepas.
























Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi
NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit