Video Umno Halau Anwar Dari Masjid, Umno Gali lagi Kubur Sendiri

| comments

NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anwar dihalau dari masjid...
itulah yang berlaku di Masjid Taman Sri Pulai Perdana,Johor...

Sila lihat video di bawah ini



Anwar Ibrahim dikatakan telah singgah menunaikan solat di masjid berkenaa,dan beliau ingin memberikan tazkirah ringkas selepas solat Maghrib namun telah dihalang oleh beberapa orang tua yang tebal umnonya.

Umno yang sebelum ini menunjukkan kesamsengan mereka dengan mengganggu ceramah pakatan rakyat mungkin telah juga dapat arahan dari atas supaya menghalang apa sahaja aktiviti Anwar, termasuk memberi sedikit takzirah Agama.

Tetapi seperti juga kes kesamsengan tajaan umno yang berniat mahu menakut-nakutkan namun akhirnya mereka dilihat sedang terdesak dan gali kubur untuk umno sendiri.

Walaupun Anwar dihalang untuk memberi tazkirah oleh 1-2 orang umno yang sebenarnya telah berpuluh tahun diperbodohkan oleh parti kononnya bela bangsa melayu, namun lihat sendiri bahawa dengan bersikap sabar dan tenang, Anwar Ibrahim sebenarnya mendapat sokongan lebih ramai rakyat gara-gara perbuatan bodoh umno yang sememangnya sangat bodoh itu.


Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit