Panas !!! Fan Page Media tukanglawan di hack pencacai umno

| comments

NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Nampaknya marah benar puak pencacai umno bila "tukanglawan" mula sedikit semi sedikit main isu najib kapal selam.
beberap minggu lagu "tukanglawan" rasakan penurunan ketara trafik pengunjung blog, ada kalanya "tukanglawan" sendiri rasa blog tukanglawan jadi berat, dan dengan posting yang kerap namun penurunan mendadak trafik ke blog "tukanglawan" rasakan blog "tukanglawan" sudah disuntik D-Dos.

Ini bertujuan mengurangkan capaiaan pengunjung ke blog "tukanglawan", ini semua ketara bila isu pembelasahan rakyat pada BERSIH 3.0 "tukanglawan" siarkan.

Kemudian, sebentar tadi seorang rakan menghubungi "tukanglawan" dan bertanyakkan apakah fan Page "tukanglawan" telah dihack, kerana poster ABAI digunakan sebagai gambar utama. ( klik sini untuk boo pencacai umno yang telah hack fanpage media tukanglawan )

Bila "tukanglawan" buka memang "tukanglawan" tidak lagi menjadi Admin disana, ini bermakna fan page tersebut sudah diambil alih.

Malangnya nasib si pencaci itu, ini menunjukkan usaha terdesak umno yang sangat takut sekarang, sehingga pencacai itu sanggup menjadi "pandy kutty" dan bersusah payah hack fan page tersebut., nah ini terbukti umno memang tidak mahu media mengembar-gemburkan kisah najib yang terpalit isu Kapal selam dan pembunuhan Altantuya. dan media selain dari media pencacai umno harus di godam.

Tapi "panddy kutty" itu terlupa, setiap perkara yang "tukanglawan" tulis di blog dan tweeter akan masih tetap keluar disana.

Harap kawan-kawan jangan leave page tersebut, kita lihat gelagat "pandy kutty" itu dan mari gelakkan dia kerana terlalu bodoh.

Fan page tersebut juga sebenarnya ada ramai sahabat atas pagar, jadi kebodohan dan kebebalan "pandy kutty" itu telah mencerminkan sikap sebenar umno. kah..kah..kah.

"tukanglawan" tidak berniat mahu ambil semula page tersebut, tak langsung mengganggu emosi "tukanglawan" malah buat "tukanglawan" tergelak dan geli hati, memikirkan betapa takutnya puak tersebut.

Benarlah, semakin umno di hujung nyawa, mereka makin merapu. buat si "pandy kutty" buat apa susahx2 hack, kalau Pm mintak pasword atau jadi Admin mesti "tukanglawan" bagi, sebab page tersebut memang sejuk pun.

kah..kah..kah, rupanya blog "tukanglawan" satu gangguan hebat buat umno, sampai mereka sanggup hack fan page media tukanglawan.

Buat si "pandy kutty" terima kasih kerana beri iktiraf pada "tukanglawan", rupanya takut juga umno pada lidah "tukanglawan" ni,. jadi jangan risau, bila "tukanglawan" dah tahu itu, maka akan kejam lagi la tukanglawan lepas ni.

Umno mesti dijahanamkan, ini perang, Umno pasti akan kalah,satu cabaran untuk puak "pandy kutty" jom cari siapa 'tukanglawan" tak sabar nak tayang muka dah nei.

kah..kah..kah... lu hack fan page gua, gua makin hepi, sebab umno dah makin takut dengan gua.. puiiiii umno haram jadah.

Klik sini untuk fan page baru, "pandy kutty umno pon boleh join"

Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi





Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah



. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit